Lovingly-Furnished Rooms and Romantic Garden

  • Lenzburg
Map view 

Amber Haus

Beatrice BADERTSCHER HUBER

To host 

You will find the BnB Lenzburg at Barbarossaweg set in a romantic garden with big trees. Two rooms (16 m2) face south and east. They are bright, spacious and lovingly furnished. The medieval wooden table in the kitchen is set every morning for breakfast or on request a "table d 'hôte" for dinner. Lenzburg offers rich culture, castles, sport parks and optimal connections to Zurich, Bern, Basel and Lucerne.

  • Accommodation: No Stars
  • Sleeps (excl. extra bed): 4
  • Breakfast: Deluxe 4*  
  • Member since: 2013
  • Minimum stay: 1 night

Accommodation details

  • Single/multiple-family home
  • Downtown
  • Parking
  • Parking nearby
  • Free Wifi
  • Hair Dryer
  • Iron
  • Cot, crib until 2 years
  • Additional bed

Specialization

  • Excellent for Hikers

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night

Room 2

16 m2
1 Double bed
WiFi (free)
Additional bed possible

Available in room

Desk

Shared with other guests

Washbasin, Bathtub, Shower, WC, Garden / terrace

1 CHF 90.00
2 CHF 110.00
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 2
  This calendar is not updated regularly

Room 3

16 m2
1 Double bed
WiFi (free)
Additional bed possible

Available in room

Balcony, Desk

Shared with other guests

Washbasin, Bathtub, Shower, WC, Garden / terrace

1 CHF 90.00
2 CHF 110.00
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 3
  This calendar is not updated regularly

Location

Address

Amber Haus
Beatrice BADERTSCHER HUBER
Barbarossaweg 1
5600 Lenzburg

Tourist office

More information

Directions

Lenzburg - Bus 391 direction Schloss Lenzburg till bus stop Bachstrasse
Route planning

Accommodation

Property number: 1970

Visitor review

9.6

Fantastic

5 reviews


Correctness of Description 9.8
Communication 9.8
Cleanliness 9.4
Location 9.4
Check-in 9.6
Value for Money 9.8
Comfort 9.6
Amenities 9.6
Host 9.8

10

Stephanie

Switzerland, 18. August 2022

Meine Familie aus Deutschland durfte schon zweimal bei Bea übernachten und hat es jedes Mal sehr genossen. Bea backt ihr eigenes Brot und das Frühstück ist exquisit. Ich kann es wirklich sehr empfehlen.

Sehr geehrte Frau Granzeuer

Vielen Dank, ich habe mich sehr gefreut ihre Familie wieder bei mir begrüssen zu dürfen.

Alles Gute

bnblenzburg
Bea Badertscher


10

André

Switzerland, 18. March 2019

Dieses Haus ist ein absolutes Bijou. Hier ist wohlfühlen angesagt.
3 wundervoll schön eingerichtete Zimmer an ruhiger Lage mit einem tollen Bad. Das Preis/Leistungsverhältnis ist TOP.
Frau Badertscher ist eine Perle und die geborene Gastgeberin. Sie weiss was man will.
Die Kochkünste sind der Hammer! Lecker und kreativ. Essen bei Kerzenschein ist hier unvergesslich.
Liebe Bea, danke für alles. Du hast mir und meinem Besuch eine wundervolle Zeit ermöglicht.
Ich kann diesen Ort nur empfehlen. Bis bald.


9

Doris

Switzerland, 19. May 2016

Sehr schönes und gemütliches BnB. Tolle Gastgeberin. Sehr reichhaltiges Frühstück. Wir können das BnB nur weiter empfehlen. Wir werden sicher wieder einmal dort übernachten.


9.2

Hanspeter

Switzerland, 09. May 2016

Rundum sehr zufrieden. Schöne Zimmer mit bequemen Betten. Heimelige gedeckte Veranda mit Kamin, so richtig zum entspannen und zu plaudern. Reichhaltiges, gesundes Frühstück. Gastgeberin kümmert sich um das Wohl der Gäste. Einziges kleines Manko; bei Vollbelegung wäre ein separates WC vorteilhaft (WC und Dusche trennen).


10

Kristina

Germany, 09. November 2015

Die herzliche Atmosphäre läd zum Wiederkehren ein und jeder Gedanke an ein Hotel, sei er auch noch so winzig und kleine, erlischt sofort beim genießen des mit Liebe zubereiteten Frühstücks. ;-)
Wir werden gerne und öfter hier unseren Aufenthalt in der Schweiz genießen.

Further information

Cancellation policy

Moderate (PDF)

House rules

House rules (PDF)

Check-in / check-out

Check-in: 17:30 hrs
Check-out: 10:00 hrs

Amber Haus

Amber Haus

Beatrice BADERTSCHER HUBER

To host 
 An den gewählten Daten beträgt der Mindestaufenthalt {{ minimum_stay }} Nächte.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date 

  • {{ $parent.rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest' : 'Guests' }}
Change selection 


Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share