Beautiful Old Stone House, Ideally-Located in Misox

  • San Vittore
Map view 

Ca' di Sciavatin

Karin TAMÒ

To host 

Welcome to San Vittore! In a cosy old stone house in the lowland of Val Mesolcina, 7km from Bellinzona, 30km from Locarno/Lugano. 20 min. to Splash and Spa Tamaro Rivera. 2 double and 1 single room, 2 showers/WC, wood stove. Optimal geographic position for excursions to the South of the Alps. Bus stop, coffee, best bakery in town, plenty of characteristic grotti nearby. Ideal departure for walks and cycling around Val Mesolcina and Ticino or up the wild Val Calanca. Climbing park, swimming and tennis nearby.

  • Accommodation: Standard 2*
  • Sleeps (excl. extra bed): 5
  • Breakfast: Deluxe 4*  
  • Member since: 2008
  • Minimum stay: 1 night

Accommodation details

  • Single/multiple-family home
  • Rustic cottage / mountain hut
  • In a village
  • Agricultural area
  • Parking nearby
  • Free Wifi
  • Shower Accessories
  • Hair Dryer
  • Cot, crib until 2 years

Specialization

  • Excellent for Cyclists
  • Excellent for Motorcyclists

What BnB offers

Apartment 1 | Rooms can be booked separately
Rate per night

Room 1

6 m2
1 Single bed
WiFi (free)
Child discount upon request

Private use, outside room

Washbasin, Shower, WC

Shared with other guests

Cooking facilities, Fridge, Coffee machine

1 CHF 45 - 50
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 1

Room 2

17 m2
2 Single bed
WiFi (free)
Child discount upon request

Available in room

TV

Private use, outside room

Washbasin, WC, Shower

Shared with other guests

Fridge, Cooking facilities, Coffee machine

1 CHF 58.50 - 65
2 CHF 90 - 100
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 2

Room 3

13 m2
1 Double bed
WiFi (free)
Child discount upon request

Available in room

TV, Washbasin, WC, Shower

Shared with other guests

Fridge, Cooking facilities, Coffee machine

1 CHF 58.50 - 65
2 CHF 90 - 100
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 3

Location

Address

Ca' di Sciavatin
Karin TAMÒ
Via Pala 7
6534 San Vittore

Tourist office

More information

Directions

Bellinzona - Bus direction San Vittore
Route planning

Accommodation

Property number: 1079

Visitor review

9.7

Fantastic

6 reviews


Correctness of Description 10
Communication 10
Cleanliness 10
Location 9.2
Check-in 8.7
Value for Money 9.7
Comfort 9.7
Amenities 9.7
Host 10

10

Matthias

Switzerland, 23. July 2023

Ein wunderschöner Aufenthalt. Alles sehr Sauber und eine Klasse Gastgeberin. Absolut zu empfehlen. Danke Karin.


10

Regina

Germany, 08. September 2022

Total nett und liebevoll eingerichtet mit allerlei hilfreichen Dingen! Gastgeberin Karin ist sehr hilfsbereit, unkompliziert und freundlich! Wir konnten nur für eine Nacht bleiben - das war schade und zu kurz! Wunderbares Frühstück! Wir waren sehr happy!


9.9

Monika

Switzerland, 05. January 2022

Ich verbrachte ein paar sehr schöne und erholsame Tage in diesem wunderschönen BnB mit einer ganz unkomplizierten Gastgeberin. Ich kann es nur weiterempfehlen und werde bestimmt wieder einmal dort meine Ferientage verbringen.


10

Hermann

Switzerland, 11. March 2021

Hoi Karin
Ich möchte mich nochmals ganz herzlich bei dir bedanken für die tolle Gastfreundschaft. Wunderschönes Zimmer und eine gut eingerichtete Küche. Feines Zmorge, was will man noch mehr, es war einfach der Hammer. Wünsche dir eine erfolgreiche Zeit und viele Anmeldungen.
Herzliche Grüsse
Hermann

Hallo Hermann, vielen Dank für deinen Besuch, gute Fahrt mit deinem Bike und blib gsund. Cari saluti aus dem MIsox Karin


9.9

Pascale

Switzerland, 25. October 2020

Wir wurden herzlich empfangen. Auf die Frage nach einer schönen Wanderung und einem guten Restaurant hat uns Karin gut beraten.
Wir haben alle gut geschlafen. Das Frühstück am nächsten Morgen war wunderbar.
Kurzum: Der Kurzaufenthalt bei Karin hat uns gefallen. Gerne empfehlen wir das BnB weiter.

Vielen Dank war schön euch hier zu haben. Blibet gsund und viele Grüsse aus San Vittore


8.1

Martin

Germany, 18. September 2019

Zimmer war in Ordnung. Frühstück ebenso. Alles in allem war alles toll. Nette Vermieterin. Wir waren zufrieden. Kann man auf jeden Fall weiterempfehlen.

Further information

Cancellation policy

Lient (PDF)

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: 16:00 hrs
Check-out: 10:00 hrs

Ca' di Sciavatin

Ca' di Sciavatin

Karin TAMÒ

To host 
 An den gewählten Daten beträgt der Mindestaufenthalt {{ minimum_stay }} Nächte.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date 

  • {{ $parent.rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest' : 'Guests' }}
Change selection 


Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share