House with a Large Garden in an Ideal Location above the Magadino Plain

  • Cadenazzo
Map view 

Casa Lineia

Norfried RICHTER & Ingrid Mariella WÄSPI

To host 

“Casa Lineia” is a quiet and centrally located single-family home with a large garden inviting guests to linger. We are the ideal starting point for trips to the surrounding valleys. Only 10 to 15 minutes by public transport to Bellinzona, Locarno, and Lugano. Cadenazzo extends above the fertile Magadino plain, which invites you to take long walks. In addition to a rich vegetarian/vegan breakfast, we offer various massages and gong sound meditations (see website).

  • Accommodation: No Stars
  • Sleeps (excl. extra bed): 2
  • Breakfast: Rich 3* V  
  • Member since: 2024
  • Minimum stay: 2 nights

Accommodation details

  • Single/multiple-family home
  • In a village
  • Parking
  • Hair Dryer
  • Iron
  • Cot, crib until 2 years
  • Additional bed
  • Garden
  • Separate Sitting Room

Specialization

  • Excellent for Hikers
  • Excellent for Cyclists
  • Excellent to Experience & Explore

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night

Magadino

16 m2
1 Double bed
Own entrance
Additional bed possible
Lift / ground floor
Child discount upon request

Available in room

Coffee machine

Private use, outside room

Fridge, Washbasin, WC, Shower

Shared with host

Cooking facilities, Garden / terrace

1 CHF 76.50 - 95
2 CHF 112.50 - 135
plus CHF 15.00

Check calendar 

Magadino
  Updated 1 day(s) ago

Host special offer

Location

Address

Casa Lineia
Norfried RICHTER & Ingrid Mariella WÄSPI
Via alla Monda 26
6593 Cadenazzo

Tourist office

More information

Directions

Cadenazzo - about a 10-minute walk towards the primary school
Route planning

Accommodation

Property number: 3390
Identification number: NL-00008491

Visitor review

9.9

Fantastic

3 reviews


Correctness of Description 10
Communication 10
Cleanliness 10
Location 9.7
Check-in 10
Value for Money 10
Comfort 9.7
Amenities 10
Host 10

10

Peter

Switzerland, 08. February 2024

Als sensibler und an neuen Orten eher zurück haltender Mensch, habe ich mich sofort wohlgefühlt. Zu meiner Überraschung konnte ich die Nächte auch durchschlafen und wirklich Erholung finden.
Meine Anmeldung zum Gong spielen, war die zweite Überraschung für mich, galt ich doch in meiner Vorstellung als unmusikalisch. Durch die liebevolle Unterstützung der Gastgeber, konnte ich auch das loslassen und erlebte wundervolle Momente in meiner eigen gestalteten Klangwelten.
Abschliessend nochmals vielen Dank an Frau Wäspi und Herr Richter für diese einzigartigen Erlebnisse und Gong sei Dank.

Herzlichen Dank für die berührende Rezension!
Es freut uns ganz besonders, dass unser neues Angebot mit den Gongs so kraftvoll gewirkt hat.
Vielen Dank auch für ihr Vertrauen in unsere Begleitung.
Liebe Grüsse vom Team Lineia


10

Sophia

Switzerland, 07. February 2024

Ich war mit meinem kleinen Sohn für eine Woche in dieser Unterkunft zu Gast und konnte meinen Aufenthalt sehr geniessen. Die Gastgeber sind freundlich und zuvorkommend. Das Essen war sehr lecker und das Zimmer war sauber und ordentlich. Auch die Lage fand ich optimal, es ist nicht weit vom See entfernt und schön ruhig. Ich komme immer wieder gerne in die Casa Lineia, vielen herzlichen Dank :)

Lieben Dank für die Rückmeldung! Es ist uns eine besondere Freude, einem kleinen Erdenbürger und seiner Mama erholsame Tage zu ermöglichen.
Bis zum nächsten Mal!
Herzliche Grüsse vom Team Lineia


9.8

Tom

Switzerland, 30. January 2024

Das Gastgeberpaar ist sehr herzlich und aufmerksam, die Unterkunft ruhig gelegen und es gibt praktisch nur Positives zu berichten! Wir waren im Winter dort, mit der Möglichkeit des Gartens und der warmen Jahreszeit ist es ein super Platz.

Herzlichen Dank für die Rückmeldung!
Ja schon bald ist es wieder warm genug, um im Garten sitzen zu können.
Danke für euren Besuch und liebe Grüsse aus dem Tessin,
Norfried und Ingrid Mariella

Further information

Cancellation policy

Moderate (PDF)

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: Flexible
Check-out: Flexible

Casa Lineia

Casa Lineia

Norfried RICHTER & Ingrid Mariella WÄSPI

To host 
 An den gewählten Daten beträgt der Mindestaufenthalt {{ minimum_stay }} Nächte.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date 

  • {{ $parent.rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest' : 'Guests' }}
Change selection 


Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share