Central Location. Garden with Pergola and Lawn.

Georg`s BnB

Georg & Barbara GISIN-GERBER

To host  

Friendly BnB in the city centre close to the train station, university, park terrace, Supreme Court and Inselspital (university hospital). Buses in all directions, tram and taxi nearby (10-minute walking distance). 20-minute walking distance to the Bundeshaus (Parliament), Zytglogge, and old town. Enjoy Bern with its diversity! Ideal for train travelers, hikers, cyclists, motorcycle riders and young politicians. Comfortable double room. Simple single room. Beautiful garden with pergola. Lawn behind the house. Student discount upon request.

  • Accommodation: Middle class 3*
  • Sleeps (excl. extra bed): 3
  • Breakfast: Rich 3*  
  • Member since: 2013
  • Minimum stay: 1 night

Accommodation details

  • Single/multiple-family home
  • Downtown
  • Parking nearby
  • Free Wifi
  • Shower Accessories
  • Hair Dryer
  • Iron
  • Cot, crib until 2 years
  • Additional bed

Specialization

  • Ideal for hikers
  • Ideal for cyclists/bikers
  • Ideal for motorcycle drivers
  • Suitable for young children

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night

Room 1

11 m2
1 Single bed
WiFi (free)

Available in room

Desk

Private use, outside room

Coffee machine

Shared with other guests

TV, Fridge, Cooking facilities, Microwave, Washbasin, WC, Shower, Bathtub, Balcony, Garden / terrace

1 CHF 56.70

Check calendar  

Room 1
  This calendar is not updated regularly

Room 2

13 m2
1 Double bed
WiFi (free)

Available in room

Desk

Shared with other guests

TV, Fridge, Cooking facilities, Microwave, Washbasin, WC, Shower, Bathtub, Balcony, Garden / terrace

1 CHF 67.00
2 CHF 118.00

Check calendar  

Room 2
  This calendar is not updated regularly

Location

Address

Georg`s BnB
Georg & Barbara GISIN-GERBER
Stadtbachstrasse 56
3012 Bern

Tourist office

More information

Directions

Bern - Walk up the ramp to the platform west, escalator to Stadtbachstrasse. Walk direction west (approx. 5 to 8-walking-minutes).
Route planning

Accommodation

Property number: 1992

Visitor review

8

Very good

6 reviews


Correctness of Description 7.7
Communication 9.2
Cleanliness 5.8
Location 9.5
Check-in 9.3
Value for Money 8.2
Comfort 7
Amenities 6.8
Host 8.3

9.8

Michael

Germany, 02. April 2022

Geniale Lage mitten in der Stadt. Zimmer in einer Wohnung, andere Gäste können manchmal zu hören sein, stets hinreichend Handtücher, Frühstück nach Wunsch zusammengestellt, immer selbstgebackenes Brot. Gerne wieder.


5.7

Dina

Austria, 26. March 2022

Frühstück für 6 Euro war okay, leckere eigen gebackene Brötchen. Bett war frisch, aber das war auch das einzige. Zimmer ohne Komfort, WC oder Fernseher. Sehr hellhörig. Völlig überteuert und überbewertet


4.2

Bianca

Austria, 26. March 2022

Preis-Leistung, ist nicht OK. Das Badezimmer war schmutzig. Die Küche und vor allem der Kühlschrank war sehr schmutzig. Die Zimmer sind sehr hellhörig.

Diese Gäste ( Braxmarer und Braunhofer )
unterstellten uns diese schlechten Argumente, als wir uns den Preis nicht drücken liessen.
Wir werden uns aber weiterhin Mühe geben!!

Wir wünschen diesen Leuten alles Gute

Mit freundlichen Grüssen
Barbara und Georg Gisin


8.3

Regula

Switzerland, 20. March 2022

Wir wurden herzlich begrüsst, als wir die etwas düstere Wohnung betreten haben. Das Schlafzimmer ist wie auf den Fotos abgebildet, wir haben wunderbar geschlafen. Das Badezimmer erschien schmuddelig und sehr gebraucht. Schade.

Wir bedanken uns für den Aufenthalt und das Feedback und werden uns weiterhin bemühen.

Wir wünschen Euch alles Gute!

Mit freundlichen Grüssen
Barbara und Georg Gisin


9.9

Iva

Switzerland, 30. June 2016

Ich habe Gisins als sehr freundlich, zuvorkommend und fürsorglich erlebt. voll Engagement wurde mir beim Finden meiner Zieladresse geholfen. Wenn ich wieder einmal in die Bundeshauptstadt reisen sollte, z. Bsp. wieder einem Kongress oder einer Tagung würde ich gerne wieder anfragen, um bei ihnen zu übernachten. Die Zimmer sind sehr ruhig und es hat alles, was man so braucht: von Bett, über Schreibtisch, kleines Sofa, kleine Garderobe, ein Gestell zum Versorgen der Sachen falls man länger bleibt. Einfaches Essen wird zubereitet, wenn man möchte und eine eigene Gäste-Küche ist auch vorhanden, wenn man selbst etwas kochen möchte. Die Gisins machen beide ihre Sache wirklich hervorragend. Vielen Dank für alles. LG


10

Alexandre

France, 17. January 2016

Très bon accueil, hôtes serviables et attentifs, rien à redire :)

Further information

Cancellation policy

No information

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: Flexible
Check-out: 11:00 hrs

Georg`s BnB

Georg & Barbara GISIN-GERBER

Georg`s BnB

Georg & Barbara GISIN-GERBER

To host  
The minimum stay is {{ minimum_stay }} nights on your chosen dates.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date  

  • {{ rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest ' : 'Guests ' }}
Change selection  


Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share