Farm with Spectacular Views near Arosa

  • Langwies
Map view 

Bed and Breakfast Hof, Langwies

Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN

To host 

Kurli and Sarah welcome you to their 17th-century Anglo-Swiss farm featuring a spectacular view. Located on a quiet side street, it is the ideal starting point for hikes, mountain biking, and ski tours. (We will be happy to give you advice.) Breakfast with products from our own farm. Only 15 minutes by car or 10 minutes by train from the Arosa ski area. When we are haying or giving ski lessons, we cannot respond immediately, so we thank you for your patience.

  • Accommodation: Mittelklassig 3*
  • Sleeps (excl. extra bed): 4
  • Breakfast: Deluxe buffet 5*  
  • Member since: 2004
  • Minimum stay: 1 night

Accommodation details

  • Farm
  • In the mountains
  • Countryside
  • Agricultural area
  • Parking
  • Free Wifi
  • Hair Dryer
  • Cot, crib until 2 years
  • Additional bed

Specialization

  • Excellent for Winter Sports Fans
  • Excellent for Hikers
  • Excellent for Cyclists
  • Excellent for Motorcyclists
  • Excellent for Small Children

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night

Room 1

16 m2
1 Double bed
WiFi (free)

Private use, outside room

Washbasin, WC, Shower, Bathtub, Desk

Shared with host

TV, Fridge, Cooking facilities, Coffee machine, Garden / terrace

1 CHF 70.00
2 CHF 120.00
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 1
  Updated 903 day(s) ago

Room 2

8 m2
1 Queen-size bed
WiFi (free)

Private use, outside room

Washbasin, WC, Shower, Bathtub, Desk

Shared with host

TV, Fridge, Cooking facilities, Coffee machine, Garden / terrace

1 CHF 60.00
2 CHF 100.00
plus CHF 10.00

Check calendar 

Room 2
  Updated 903 day(s) ago

Location

Address

Bed and Breakfast Hof, Langwies
Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN
Hof
7057 Langwies

Tourist office

More information

Directions

Chur - with Arosabahn until Langwies
Route planning

Accommodation

Property number: 514

Visitor review

9.8

Fantastic

4 reviews


Correctness of Description 10
Communication 10
Cleanliness 9.3
Location 9.5
Check-in 10
Value for Money 10
Comfort 9.8
Amenities 10
Host 10

9.8

Marianne

Switzerland, 08. August 2023

Wir haben uns im BnB wohl gefühlt. Das Zimmer ist geräumig und gemütlich. Die Stube, wo das Frühstück serviert wurde, konnten wir jederzeit nutzen, wenn wir nicht unterwegs waren. Sarah ist eine hilfsbereite und unkomplizierte Gastgeberin. Sie hat uns auch ihre Küche zur Verfügung gestellt, als wir selber kochen wollten.
Es gibt in der Region viele schöne Wanderwege, im Dorf Langwies auch ein gutes Restaurant (Edelweiss) und einen tollen Dorfladen.
Wir können das BnB nur weiter empfehlen.


10

Michaela

Switzerland, 19. June 2023

Es war perfekt :)! Die Gastgeberin Sarah war sehr hilfsbereit, zuvorkommend und unkompliziert. Die Zimmer sind hübsch und mit viel Liebe eingerichtet und das Frühstück war sehr lecker. Wir haben es, im historischen Walserhaus, genossen. Ein grossen Dankeschön :)!


9.8

Alice

Switzerland, 09. August 2021

Wir waren als Familie dort und wurden sehr herzlich aufgenommen. Sarah hat uns einige wertvolle Tipps für die Umgebung gegeben. Das nahe gelegene Arosa bietet viel, gerade auch für Familien. Das Frühstück war wirklich fantastisch. Unsere Kinder fanden es auch toll auf dem Hof: Sie durften z.B. mit dem Hund und den Katzen spielen. Dankeschön - wir erinnern uns gern zurück!


9.8

Felix

Switzerland, 15. July 2021

Es hat uns sehr gefallen, die 3 Nächte die wir auf dem Hof verbringen konnten. Leider hatten wir nicht das beste Wetterglück, dabei hat uns die Gastgeberin extra den Kachelofen eingefeuert. Auch hat uns jeden morgen das Frühstück begeistert, das wir in vollen Zügen geniessen konnten! Die Gastgeber Familie ist sehr nett. Die Nacht Ruhe ist fantastisch! Wir können das BnB nur weiter empfehlen.

Further information

Cancellation policy

Moderate (PDF)

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: Flexible
Check-out: Flexible

Bed and Breakfast Hof, Langwies

Bed and Breakfast Hof, Langwies

Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN

To host 
 An den gewählten Daten beträgt der Mindestaufenthalt {{ minimum_stay }} Nächte.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date 

  • {{ $parent.rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest' : 'Guests' }}
Change selection 

This accommodation can only be booked WITH breakfast.

Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share