Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN

Hi, we're Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN

With BnB since 2004
Speaks: Deutsch, Français, English

Kurli and Sarah welcome you to their 17th-century Anglo-Swiss farm featuring a spectacular view. Located on a quiet side street, it is the ideal starting point for hikes, mountain biking, and ski tours. (We will be happy to give you advice.) Breakfast with products from our own farm. Only 15 minutes by car or 10 minutes by train from the Arosa ski area. When we are haying or giving ski lessons, we cannot respond immediately, so we thank you for your patience.


Contact us!

Address

Bed and Breakfast Hof, Langwies
Sarah & Kurli ZIPPERT-ELDERKIN
Hof
7057 Langwies

Tourist office

More information

Directions

Chur - with Arosabahn until Langwies
Route planning

A13 - Chur-Nord - direction Arosa
Route planning

Visitor review

9.8

Fantastic

2 reviews


Correctness of Description 10
Communication 10
Cleanliness 9
Location 9
Check-in 10
Value for Money 10
Comfort 10
Amenities 10
Host 10

9.8

Alice

Switzerland, 09. August 2021

Wir waren als Familie dort und wurden sehr herzlich aufgenommen. Sarah hat uns einige wertvolle Tipps für die Umgebung gegeben. Das nahe gelegene Arosa bietet viel, gerade auch für Familien. Das Frühstück war wirklich fantastisch. Unsere Kinder fanden es auch toll auf dem Hof: Sie durften z.B. mit dem Hund und den Katzen spielen. Dankeschön - wir erinnern uns gern zurück!


9.8

Felix

Switzerland, 15. July 2021

Es hat uns sehr gefallen, die 3 Nächte die wir auf dem Hof verbringen konnten. Leider hatten wir nicht das beste Wetterglück, dabei hat uns die Gastgeberin extra den Kachelofen eingefeuert. Auch hat uns jeden morgen das Frühstück begeistert, das wir in vollen Zügen geniessen konnten! Die Gastgeber Familie ist sehr nett. Die Nacht Ruhe ist fantastisch! Wir können das BnB nur weiter empfehlen.

Language selection
Share