Room with a Garden View and Bathroom; an Ideal Retreat from Everyday Life

  • Weinfelden
Map view 

Gartenzimmer im Herzen von Weinfelden

Anna-Lena MADÖRIN

To host 

Accessible from the outside, our room with a view of the garden and its own bathroom is an ideal retreat, and also perfect for business travellers. You can enjoy a relaxing summer evening in the garden or hike directly from the accommodation through the forest and the vineyards of Ottenberg. Optionally, our private spa can be booked to simply switch off from everyday life. Weinfelden is centrally located and easy to reach by railway.

  • Accommodation: Mittelklassig 3*
  • Sleeps (excl. extra bed): 2
  • Breakfast: On request
  • Member since: 2023
  • Minimum stay: 2 nights

Accommodation details

  • Single/multiple-family home
  • Downtown
  • Agglomeration
  • Parking
  • Free Wifi
  • Hair Dryer
  • Garden
  • Whirlpool
  • Sauna

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night

Gartenzimmer

16 m2
1 Double bed
WiFi (free)
Own entrance
Additional bed possible

Available in room

Washbasin, WC, Shower, Desk

Private use, outside room

Fridge, Coffee machine, Garden / terrace

1 CHF 80 - 85
2 CHF 100 - 110
On request (20.00)

Check calendar 

Gartenzimmer
  Updated 34 day(s) ago

Location

Address

Gartenzimmer im Herzen von Weinfelden
Anna-Lena MADÖRIN
Gartenstrasse 5
8570 Weinfelden

Tourist office

More information

Directions

Weinfelden railway station – a ten-minute walk
Route planning

Accommodation

Property number: 3303

Visitor review

9.8

Fantastic

3 reviews


Correctness of Description 10
Communication 10
Cleanliness 10
Location 10
Check-in 10
Value for Money 10
Comfort 9.7
Amenities 8.7
Host 10

9.8

Marcel

Switzerland, 22. March 2024

sehr schöne und ruhige Lage, alles was man braucht ist da


10

Johanna

Austria, 22. November 2023

Ein stilvoll renoviertes Haus zum Wohlfühlen bei einer netten Gastgeberfamilie!
Ich genoss meinen Aufenthalt bei Anna-Lena Madörin und ihrer Familie in Weinfelden. Mein ausgewähltes Frühstück u. a. mit Schweizer Müsli war fein und ein guter Start in den Tag.
Ein Besuch im Früchte- und Genüsse-Laden der Familie war an den Abenden meiner ereignisreichen Tage lohnenswert. Ich freute mich über die schmackhaften Suppen, die es zu dieser Zeit noch gab.
Liebe Grüße nach Weinfelden aus Österreich.
Wenn ich wieder in die Schweiz in eure Gegend komme, freue ich mich darauf, wieder im Hause Madörin Gast zu sein.

Liebe Johanna,
vielen Dank für deine super Bewertung! Wir freuen uns, dich wieder mal zu begrüssen... ganz liebe Grüsse nach Österreich!


9.7

Sven

Germany, 06. November 2023

Perfekt. Ich war beruflich in Bussnang und konnte hier ein sehr gutes Zimmer finden. Dusch und WC Bereich modern, aufgeräumt und großzügig. WLAN bestens. Kaffee für des Morgens verfügbar.

Die Kommunikation mit Anna-Lena Madörin hat immer hervorragend geklappt.
Wie der Schweizer sagt: TipTop.

Ich wünsche meiner Gastgeberin und der Familie alles Liebe und Gute und hoffe, dass ich demnächst noch ein(zwei)mal da sein darf.

Vielen Dank! Kann das Kompliment nur zurück geben :) Gerne wieder...

Further information

Cancellation policy

Moderate (PDF)

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: Flexible
Check-out: Flexible

Gartenzimmer im Herzen von Weinfelden

Gartenzimmer im Herzen von Weinfelden

Anna-Lena MADÖRIN

To host 
 An den gewählten Daten beträgt der Mindestaufenthalt {{ minimum_stay }} Nächte.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date 

  • {{ $parent.rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest' : 'Guests' }}
Change selection 

Breakfast may be available. Ask using the remarks function.

Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share