Double Room in a Bright Apartment in a Quiet Location

Elisabeth Raess

Elisabeth RAESS

To host  

On the first floor of a new, bright apartment (with elevator), we offer a double room with a private shower / WC. Our house is surrounded by greenery and is located in a quiet setting, only 10 minutes from the lake and 5 minutes from the railway station, from which Geneva can be reached in 10 minutes by train. Our guests have access to the kitchen, the dining room, the living room, and the terrace. Our guests are welcome to use our washing machine, dryer, and dishwasher. A car park is available.

  • Accommodation: Standard 2*
  • Sleeps (excl. extra bed): 2
  • Breakfast: Standard 2*  
  • Member since: 2017
  • Minimum stay: 1 night

Accommodation details

  • Agglomeration
  • Parking
  • Parking nearby
  • Free Wifi
  • Hair Dryer
  • Iron
  • Terrace
  • Heater
  • Laundry facilities

What BnB offers

Guest Rooms
Rate per night
Select

Room 1

1 Double bed
WiFi (free)
Lift / ground floor

Private use, outside room

Washbasin, WC, Shower

Shared with host

TV, Fridge, Cooking facilities, Coffee machine, Garden / terrace

1 CHF 80.00
2 CHF 120.00

Check calendar  

Room 1
  This calendar is not updated regularly

Contact us!

Address

Elisabeth Raess
Chemin de Montfleury 31
1290 Versoix

Tourist office

More information

Directions

Versoix Pont-Céard - 5 minutes on foot 1290 Versoix
Route planning

A1 - Ausfahrt Coppet 1290 Versoix
Route planning

Visitor review

9.5

Fantastic

5 reviews


Correctness of Description 9.6
Communication 9.6
Cleanliness 10
Location 9
Check-in 9.6
Value for Money 9.4
Comfort 9.2
Amenities 9.4
Host 9.8

9.9

Robert

Switzerland, 10. August 2021

Wir wurden sehr freundlich von Elisabeth Raess empfangen.
Obwohl sich das BnB in einem grösseren modernen Wohnblock befindet, fühlte man sich sehr wohl und hatte das Gefühl in einem Park im Grünen zu logieren. Ein gutes preisgünstiges Restaurant (auf Empfehlung unserer Gastgeberin) liegt in fussläufiger Distanz.
Wir waren auf dem Alpenpanoromaweg (CH3) unterwegs und waren froh nach einigen Regengüssen für die letzten beiden Etappen eine trockene kuschelige Unterkunft zu finden. Das BnB eignet sich auch sehr gut für Jakobswanderer und -wanderinnen, da die Route vor dem Balkon bzw. fast vor der Haustüre vorbeiführt.

Lieber Robert & Madelaine,
danke für deine Bewertung. Es war für mich auch schön, Euch bei mir zu Besuch zu haben. Hoffe es geht der ganzen Familie gut.
Liebe Grüsse,
Elisabeth


9.6

Monika

Switzerland, 15. September 2019

Wir wurden von Elisabeth sehr freundlich und mit einem Apéro in Empfang genommen. Es hat uns sehr gut gefallen. Die Wohnung war sehr schön eingerichtet und sehr sauber. Das Doppelbett ist sehr bequem und es hat ein schönes separates Bad. Bade- und Handtücher und Duschgel lagen bereits zur Verfügung da. Wir würden sofort wieder kommen und können es nur weiterempfehlen.

Liebe Moni, Danke für diese Super Bewertung. Es hat mich sehr gefreut Dich und deine Tochter Sarah kennenzulernen. Wer weiss, vielleicht sehen wir uns wieder mal. Alles Beste, Elisabeth


10

Colleen

New Zealand, 18. May 2018

Absolutely loved my stay here with Elisabeth. Location was perfect for my course at Ecogia, but also very close to train and bus stations for easy trips around Geneva. I felt very much at home here and I highly recommend to others.

Thanks Coleen, hope to see you soon,
best Elisabeth


9.2

Patricia

Switzerland, 03. April 2018

Wir wurden sehr freundlich mit einem kleinen Apéro von der Gastgeberin empfangen. Das Zimmer ist ziemlich klein jedoch sehr sauber und gemütlich mit sehr bequemem Bett. Zentral zum Bahnhof gelegen. Umliegend wenig Verpflegungsmöglichkeiten. Die Gastgeberin spricht perfekt deutsch, was die Kommunikation für uns sehr erleichtert hatte. Insgesamt ein sehr angenehmer Aufenthalt.

Danke für Ihre Bewertung, das ist beim Start eines BnB sehr willkommen. Es freut mich, dass Sie sich bei mir wohlgefühlt haben. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und hoffe, Sie wieder mal bei mir zu sehen,
Elisabeth


8.9

Bernhard

Switzerland, 13. March 2018

Sehr sauber, ganze Wohnung. Eigenes WC mit Dusche und Handtücher + Badtücher werden auch gestellt inklusive Duschgel.
Wohnzimmer und Küche darf mitbenutzt werden. WLAN vorhanden.
Frühstück wird im Wohnzimmer serviert.
Restaurant in unmittelbarer Nähe, ca. 400 Meter zu Fuss. Für mich sehr gut gelegen.
Sehr nette Gastgeberin. Werde sicher wieder kommen

Further information

Cancellation policy

No information

House rules

No information

Check-in / check-out

Check-in: 16:00 hrs
Check-out: 10:00 hrs


Accommodation close to Versoix

Show all accommodation  

Elisabeth Raess

Elisabeth Raess

Elisabeth RAESS

To host  
The minimum stay is {{ minimum_stay }} nights on your chosen dates.
The accommodation cannot fit you in on your chosen dates.
{{ checkin }} - {{ checkout }}
Change date  

  • {{ rooms[room] }} - {{ guests }} {{ guests === 1 ? 'Guest ' : 'Guests ' }}
Change selection  


Accommodation
{{ prices.rooms }}
Breakfast
{{ prices.breakfast }}
Service charge
{{ prices.service }}
Total
{{ prices.total }}
Plus visitor tax
{{ prices.tax }}
Language selection
Share